در تجارت سنتی عمدتا کالاها به صورت فروش کالا به کالا بوده و تعویض کالاها بین افراد بوده است و مدل خاصی در این حالت وجود نداشت و افراد یکدیگر را در قالب آشنایی قبلی یا شبکه کانونی مرتبط می شدند.
در تجارت مدرن مباحث جدید مبنی بر تببین این مدل های کسب و کار سرعت فراوانی گرفت.
- این فایل دارای ۲۸ اسلاید می باشد و دارای ۳ بخش کلی تجارت سنتی ، تجارت مدرن و مدل های کسب و کار می باشد.
» فهرست مطالب:
- تاریخچه
- انواع مدل های کسب و کار
- طرح های کسب و کار
- دراپ شیپینگ
- برچسب گذاری سفید
- اشتراک
- عمده فروشی و انبارداری
- تولید اختصاصی
- مدل های کسب و کار در ایران