دریافت پاورپوینت برنامه‌ریزی و سنجش برنامۀ رسانه‌های اجتماعی موفق (فصل نهم کتاب رسانه های اجتماعی در بازاریابی ورزشی)

دریافت پاورپوینت برنامه‌ریزی و سنجش برنامۀ رسانه‌های اجتماعی موفق (فصل نهم کتاب رسانه های اجتماعی در بازاریابی ورزشی)

پاورپوینت برنامه‌ریزی و سنجش برنامۀ رسانه‌های اجتماعی موفق (فصل نهم کتاب رسانه های اجتماعی در بازاریابی ورزشی)

این پاورپوینت خلاصه فصل نهم کتاب رسانه های اجتماعی در بازاریابی ورزشی می باشد. در این فصل پایانی، اینکه چگونه یک برنامۀ رسانۀ اجتماعی را طراحی کنیم و اثربخشی آن را بسنجیم، را پوشش خواهیم داد. توانایی یک شرکت برای سنجش اثربخشی کمپین رسانه اجتماعی بسیار موردبحث و مناظره است.

این فایل شامل ۲۶ اسلاید می باشد.

 

برخی عناوین این فایل عبارتند از:

  • برنامه‌ریزی یک برنامه رسانه اجتماعی موفق
  • ایجاد یک استراتژی روش پی.اُ.اِس.تی (پُست)
  • مهارت یک استراتژی: اهداف و تاکتیک‌ها
  • بازگشت سرمایه مستقیم
  • بازگشت سرمایه همبسته
  • شاخص‌های اصلی عملکرد
  • فروش‌ها/ درآمد
  • اندازۀ جامعه هدف
  • ابزارهای اندازه‌گیری رسانه اجتماعی
  • چالش‌های اندازه‌گیری و سنجش رسانه‌های اجتماعی

تگ(برچسب): , , ,

دیگر محصولات مرتبط با این محصول: